המאבק בין הקואליציה לאופוזיציה: בנט יגיע לדיון בכנסת מהבידוד בביתו

איתי גדסי No Comments on המאבק בין הקואליציה לאופוזיציה: בנט יגיע לדיון בכנסת מהבידוד בביתו

לאחר דרישתה הברורה של האופוזיציה להביא את בנט למליאת הכנסת כפי שנעשה בפעמים הקודמות בן היה בבידוד. בנט עושה את דרכו כעת לכנסת. בנט תקף את נתניהו ואמר: "נתניהו משחק עם המגפה בשביל הישג פוליטי קטנטן". בליכוד הגיבו: "בנט מפחד"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר דרישת האופוזיציה, ראש הממשלה עושה דרכו בשעה זו לכנסת לדיון 40 חתימות. בלשכת בנט אומרים כי רה״מ ואנשי לשכתו עשו נסיונות רבים לפטור את רה״מ מהגעה לכנסת, שכן בתו מאומתת לאומיקרון בסבירות גבוהה, ללא הצלחה.

לדברי לשכת בנט, האופוזיציה בראשות נתניהו מסרבת לאפשר קיזוז, למרות שנאמר להם שהאומיקרון מדבק מאוד ומחייב היערכות שונה של המבודדים בכנסת.

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר: "הזילזול של האופוזיציה בבריאות הציבור חמור ביותר. בעוד אנחנו עושים הכל כדי להעלות את תחושת האחריות של כל אזרח ואזרח נוכח העלייה בתחלואה, נתניהו משחק עם המגפה בשביל הישג פוליטי קטנטן. נתניהו איבד כל שמץ אחריות לאומית".

בתגובה להאשמות הקשות נמסר מהליכוד: "בנט מפחד. בניגוד לתקנון הכנסת ובאופן חסר תקדים, בנט ניסה לברוח מלמסור דין וחשבון לציבור. גם בזה הוא נכשל. בשיא משבר הקורונה אנחנו לא סגרנו את הכנסת ולא ברחנו מדיונים כמו בנט".

עוד הוסיפו, "על פי הנחיות משרד הבריאות ועל פי כללי הכנסת, בנט חייב להתייצב לדיון ולהשתתף בו ביציע המבודדים. לכן הספין של בנט הוא קשקוש – לא אכפת לו מבריאות הציבור אלא מהבריאות הפוליטית שלו, והיא אכן בסכנה".

יושב-ראש הכנסת ח״כ מיקי לוי החליט להוציא את המליאה להפסקה עד השעה 18:00 כדי לאפשר לראש הממשלה להשתתף בדיון 40 חתימות.

ח"כ יעקב אשר אמר בתגובה על דחיית מליאת הכנסת בשעתיים וחצי: "פשיטת רגל של מוסד הכנסת, מליאה מושבתת ביום חקיקה רק בגלל שתלטנות קואליציונית שלא רואה כלום חוץ מעצמה. במקום לחתור להסכמות ולתת לאופוזיציה את מקומה הראוי לה בוועדות, הפכו את הדורסנות לשיטה. זה לא יעבוד".

כזכור, מוקדם יותר פנה ו״ר סיעת הליכוד יריב לוין ליו״ר הכנסת וביקש ממנו לפעול לחייב את בנט להגיע היום לכנסת למרות שנחשף לבתו שבסבירות גבוה מאומתת אומיקרון. לאור זאת כי גם בבידודים קודמים היה ראש הממשלה בכנסת.

המכתב של לוין:

 

אמש, מתחו מספר שרים ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנט לאחר שהחשש להתפרצות במשרד רה"מ עלה כבר אתמול ועובדי הלשכה נשלחו לבדיקות – ולמרות זאת בנט כינס את הממשלה, גם בזמן שחיכה לתשובה לבדיקה עבור בתו. בכירים בממשלה אומרים – לשכת בנט הסתירה את המידע בחוסר אחריות. כך דווח בכאן חדשות.

 



0 תגובות